ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2016


Νέα μεταγραφική επιτυχία της Καστοριάς. Απέκτησε τον ταλαντούχο τερματοφύλακα Χρήστο Κράτσιο.


Νέα μεταγραφική επιτυχία είχαμε για την Καστοριά, αφού κατόρθωσε να εντάξει στο δυναμικό της τον ταλαντούχο τερματοφύλακα Χρήστο Κράτσιο.



Ο Κράτσιος αποτελεί μια μεγάλη ελπίδα για το Καστοριανό ποδόσφαιρο και η απόκτηση του από την Καστοριά, πιστώνεται στους ανθρώπους της. 




Ο Κράτσιος, ο οποίος έμεινε ελεύθερος από τον Α.Ο.Κάστωρ, στον οποίο αγωνιζόταν τα τρία (3) τελευταία χρόνια, είναι γεννημένος στις 25/03/1996, έχει ύψος 1,87 m και βάρος 86 Kgr.




Μετά τη συμφωνία του με την Καστοριά, ο νεαρός τερματοφύλακας, δήλωσε τα εξής: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ήλθα στην Καστοριά, μια ομάδα με όνομα και ιστορία. Δεν το κρύβω ότι ονειρευόμουν ανέκαθεν να φορέσω τη φανέλα της Καστοριάς και να που το όνειρο μου γίνεται πραγματικότητα. Η ομάδα μου έχει υψηλές βλέψεις για τη φετινή χρονιά και εγώ υπόσχομαι ότι θα δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να συνδράμω κι εγώ από την πλευρά μου στην μεγάλη αυτή προσπάθεια".