ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Τρίτη 2 Αυγούστου 2016

Νέο διπλό μεταγραφικό μπαμ στην Καστοριά. Ο έμπειρος Ανδρέας Σιδέρης και ο ταλαντούχος Πέτρος Καπατασίδης, ενσωματώθηκαν στην ποδοσφαιρική οικογένεια του Α. Γ. Σ. Κ. "ΚΑΣΤΟΡΙΑ"



Νέο διπλό μεταγραφικό μπαμ, είχαμε στην Καστοριά. Ο έμπειρος Ανδρέας Σιδέρης και ο ταλαντούχος Πέτρος Καπατασίδης, ενσωματώθηκαν στην ποδοσφαιρική οικογένεια του Α. Γ. Σ. Κ. "ΚΑΣΤΟΡΙΑ".

Ο Ανδρέας Σιδέρης είναι γεννημένος στις 10/10/1986, έχει ύψος 1,68 Kgr και βάρος 70 Kgr και αγωνίζεται σαν επιτελικός μέσος. Αξίζει να σημειωθεί ότι αποτέλεσε επί σειρά ετών βασικό και αναντικατάστατο στέλεχος της Σκεντέρμπεου.


Μετά την οριστικοποίηση της συμφωνίας του με την Καστοριά, ο Ανδρέας Σιδέρης προέβη στις παρακάτω δηλώσεις: " Είμαι πολύ χαρούμενος, που ήλθα στην Καστοριά. Τα πρώτα δείγματα από το έμψυχο υλικό είναι πολύ θετικά και το κλίμα είναι άριστο. Η Καστοριά έχει σαν στόχο την άνοδο στην Γ΄Εθνική και εγώ με την παρουσία μου θέλω να συμβάλω σε αυτό".


Ο Πέτρος Καπατασίδης είναι γεννημένος στις 08/07/1996, έχει ύψος 1,86 και βάρος 78 kgr. Αγωνίζεται στη μεσαία γραμμή και η προηγούμενη ομάδα του ήταν ο Α. Σ. Πενταβρύσου. 


Μετά τη συμφωνία του με την Καστοριά, ο Πέτρος Καπατασίδης, δήλωσε τα εξής: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ήλθα στην Καστοριά. Το κλίμα είναι θαυμάσιο και με εντυπωσίασε η ζεστασιά των ανθρώπων της ομάδας. Η Καστοριά είναι μία ομάδα που είναι υποχρεωμένη να πρωταγωνιστήσει, λόγω του μεγάλου ονόματος που διαθέτει. Εγώ από την πλευρά μου, θα προσπαθήσω για το καλύτερο".