ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ Α.Γ.Σ.Κ. ΚΑΣΤΟΡΙΑ

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016


Ο Θέμης Βελλίδης συνεχίζει στην Καστοριά.



Παραμένει "ερυθροκίτρινος" ο Θέμης Βελλίδης, ο οποίος συνεχίζει στην Καστοριά, για την αγωνιστική περίοδο 2016-2017. Ο έμπειρος μέσος, αν και είχε προτάσεις και απο άλλες ομάδες, αποδέχθηκε την πρόταση της διοίκησης της Καστοριάς, κάτι που έγινε αποδεκτό με χαρά από τους φίλους της ιστορικής ομάδας. Ο παίκτης, που είναι γεννημένος στις 05/06/1985, αναμένεται να δώσει πολλές λύσεις στον τεχνικό Νίκο Γατόπουλο (του οποίου ήταν διακαής πόθος), αφού, ως γνωστό, μπορεί να αγωνισθεί με επιτυχία σε πολλές θέσεις. Ο Θέμης Βελλίδης, που έχει παραστάσεις και από μεγαλύτερες κατηγορίες, στις οποίες έχει αγωνισθεί, κατά το παρελθόν, αναμένεται να συμβάλει τα μέγιστα στον πρωταγωνιστικό ρόλο, που θέλει να παίξει η Καστοριά, στο νέο πρωτάθλημα.

"Παραμένω στο σπίτι μου και είμαι πολύ ευτυχισμένος για αυτό", ήταν τα πρώτα λόγια του Θέμη Βελλίδη. 



Και ο έμπειρος μέσος συνέχισε: "Έτσι θεωρώ την Καστοριά, την οποία αγαπώ και πιστεύω ότι αποτελεί ξεχωριστή τιμή, για κάθε ποδοσφαιριστή να φορέσει τη φανέλα της. Θέλω κι εγώ να συμμετάσχω στην φετινή προσπάθεια που γίνεται και να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό, για να πραγματοποιηθούν τα μεγάλα όνειρα και οι φιλοδοξίες που έχει φέτος η ομάδα μου".